Ik heb gisteren eten in de koelkast gezet,dat eten is gaan schuimen.Ik heb kokos gebruikt,hoe kan dit,en wat te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
wat voor gerecht was het precies? wat zijn alle ingredienten?
was het al afgekoeld voordat je het in de koelkast zette? afgesloten of open container?

Antwoorden (1)

Weggooien, en de volgende keer eerst laten afkoelen, en dan pas afgedekt in de koelkast zetten . Voedsel dat schuimd is bedorven en zal zuur ruiken en smaken.