Omdat we de ingrediënten in afnemende volgorde van belangrijkheid noemen.
Vlees was vroeger relatief veel luxer en duurder dan melkproducten zoals kaas.

(Daarom is het ook een Baco en geen Coba, een frietje met mayo en geen mayootje met friet)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mayootje met friet. Hmmmm lekkerrr.
Veel mayo en 5 frietjes erin ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+plus, en toevallig liggen de beginletters van de woorden of lettergrepen ook makkelijker in de uitspraak. Allemaal dezelfde volgorde als in het alphabet. B - C, F - M, H - K.