Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke soorten snoepjes waren populair in 1995-2000?

Heel veel snoepsoorten passeren de revu in de jaren, maar welke waren rond die tijd nog echt in?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij ons was dat rond het jaar 1996 jaw breakers en kleurlollies. Had je een tussenuur dan ging je kleurlollies halen. De blauwe waren het meest favoriet. En dan liep je met een blauwe tong en lippen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

chupa-chup lollies en bij ons op school: roze koeken :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad, roze koeken.
yak, vind ze helemaal niet lekker meer
fireballs en van die zure matten... Moet er nu niet meer aan denken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
M&Ms, eigenlijk al sinds ze zijn uitgevonden, tien jaar eerder.

Dit waren de jaren van de flippo's, maar de chips waar je die bij kreeg waren niet echt snoepjes natuurlijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte van de geschiedenis van M&M. M&M's maakten voor het eerst hun opwachting in het voedselpakket van Amerikaanse soldaten in 1941. De eerste M&M's waren bruin, in 1960 werden hier rood, groen en geel aan toegevoegd en nog later violet (de pindavariant werd niet in violet gemaakt).
Ik haalde altijd met mijn vrienden bij de drogist een soort kauwgomballen. Je had ze in verschillende smaken (van mild tot heel heet) en je tong verkleurde een beetje. Ze zaten in een zakje van vier en kostte vijftig cent dacht ik. Ik weet alleen niet meer wat de naam was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TIKKELS..... een soort dropje met een harde buitenkant en een zachte binnenkant. HEERLIJK
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Skittles! Hmmm ik kon wel 2 zakjes op :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding