weet iemand een leuk idee voor het onbijt met pasen ?

tuurlijk is dat met eieren maar mijn zoontje heeft eiwit allergie dus met eiren word dat lastig .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (10)

Lekkere broodjes, in de vorm van paasfiguurtjes, verhogen de feestvreugde al snel. Rond pasen kun je dergelijke broodjes bestellen bij de bakker, maar je kunt ze ook zelf maken. Wel net zo leuk, zeker, als je je zoontje laat helpen in de keuken.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Maak een haas klaar... En zeg tegen je zoon dat je de paashaas gebraden hebt en dat er daarom geen eieren zijn dit jaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Maak een haas klaar! Dat vindt de haas ook lekker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:lol:
Chocolade eieren. En deze dan raspen voor gebruik op brood.

Of mag hij ook geen chocolade eten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blaas een ei leeg of koop een kunst ei en doe daar iets in wat hij wel mag eten
zo heeft hij toch het idee van een paasei

Toegevoegd na 2 minuten:
er zijn vast wel produkten die je kunt gebruiken om iets op een ei te laten lijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Broodje kaas, broodje ham, tosti, pannekoeken, energieshake, knackebrod, ligakoek, patat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een cirkel van wit kokosbrood en leg in het midden een halve perzik uit blik; je hebt dan een prachtig 'gebakken ei'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een kleine paasspeurtocht door je tuin organiseren waarbij je zoontje allerei voorwerpen moet zoeken die de "paashaas" in de tuin heeft verstopt. Een leuke kleurplaat van de paashaas, een pakje stiften, suikereitjes. Wat ook leuk voor hem is om hem tijdens het paasontbijt z'n eigen paasbroodjes te laten maken. In een kookwinkel kun je steekvormpjes kopen die met pasen te maken hebben, je kunt hem hiermee brood of peperkoek en beleg uit laten steken. Ziet er heel feestelijk uit en dan heeft hij toch ook iets heel speciaals i.p.v. een gekleurd eitje.

De afbeelding ziet er een beetje saai uit, je kunt natuurlijk met oogjes van rozijntjes er in laten drukken, of versieren met allerlei lekkere dingetjes. Ik doe het zelf vaker met kerst, ik laat de kinderen dan sterretjes uit brood steken, we smeren daar glazuur op en strooien er roze suiker overheen. Misschien al een ideetje voor 25 december;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanzelfsprekend staat bij het Paasontbijt het ei centraal. Gekookt, gebakken, gepocheerd of verwerkt in pannenkoeken of cake. En natuurlijk - als zoet accent - zijn chocolade broertje. VanHarte vertelt u hoe een gezellige Paastafel eruit zou kunnen zien. Leuke eierspelletjes en -knutsels vergroten de feestvreugde tijdens en na het ontbijt. Maar om te beginnen gaan we Paaskokkerellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eitjes maken van marsepein en deze leuk versieren met hagel, vlokken, mini-smarties enz. Lekker knutselen aan tafel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
choco met hele kleine gekleurde paaseitjes eroverheen