Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Vaak is er alleen al een chemisch proces nodig om de lucht te ontuchtigen. Bijvoorbeeld vocht absorberende korrels, deze verkoop ik bij mijzelf in de winkel. Het is niet duidelijk of je een elektrische ontvochter bedoeld. Dan lijkt me het geen probleem, je haalt waterdampen uit de lucht en stopt ze in een 'emmer'. Das hetzelfde als het in ademen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat denk ik niet,er worden waarschijnlijk teveel onzuiverheden die zich in de lucht bevinden mee opgeslorpt.
(Lees meer...)
fremar
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
zie: Vechtsporter , min
fremar
10 jaar geleden
Nou ja als jij daar wil van drinken sta ik niet in voor de gevolgen,lijkt mij een riscante zaak...
fremar
10 jaar geleden
Je hebt hier zeker niet te maken met gezuiverd drinkwater.
Dat hangt volkomen af van het soort ontvochtiger dat je gebruikt.
Ontvochtigers op basis van klei (absorbeerders) droog je in een oven of op de verwarming.
Elektrische ontvochtigers condenseren het vocht uit de lucht, dat wordt opgevangen en is ( niet lekker maar wel) drinkbaar.
Het vocht uit ontvochtigers op basis van absorberende en oplossende kristallen lijkt me niet aan te raden als dorstlesser. Is ook net geen chemisch afval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding