Elke Marq heeft die. Je vindt deze supermarkten in de grote steden, in Amsterdam weet ik er uit mijn hoofd al drie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Marqt met een t !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de Plus verkoopt heel vaak streekproducten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De jumbo heeft in ieder geval een aparte hoekje met groente en fruit uit de regio. Op de markt staan ook aanbieders van vers uit de regio.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen idee waar jij woont, maar mocht je in Twente zijn heb ik deze leuke tip voor je:
http://vertwenz.nl/shop/

Niet echt een supermarkt maar een allround winkel(tje) met alleen maar heel goede streekproducten uit Twente.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De spar heeft heel veel streekproducten. Uiteraard per regio verschillende.