Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een eenvoudige manier om kokos aan elkaar te plakken?

Ik zou willen proberen om het in gedoseerde hoeveelheden te kunnen eten

Toegevoegd na 21 uur:
*Vanuit kokospoeder gemaakt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt er kokosballetjes van maken.

Werkwijze:
Doordrenk de kokos met kokosmelk of water. Draai er balletjes van en zet deze in de koelkast om op te stijven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ga er vanuit dat je het over geraspte kokos (uit een zakje) hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou het eerst proberen uit elkaar te trekken, in plaats van aan elkaar te plakken. En, moeilijk verteerbaar, lijkt me.
Misschien word je er wel schoon van, van binnen...
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Kun je bij de Toko gewoon een verse kokosnoot kopen, en die dan in delen oppeuzelen? Een gepelde kokosnoot kun je in de koelkast best een paar dagen goed houden. Is ook lekkerder dan poeder of schaafsel happen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien zou je het kunnen proberen met gelatine?
Ik denk dan aan; gelatineblaadjes oplossen in koud water, vervolgens de kokos met een beetje water of kokosmelk verwarmen en de gelatine toevoegen. En dan in vormpjes (ijsblokjesbakjes?) doen en laten stollen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het bij elke super, bij het broodbeleg ligt het meestal, kopen in plakjes. Het heet dan kokosbrood. Het is vaak wit of witte- en roze plakjes. Het smaakt ook echt als kokos, is wel iets zoeter maar lekker,
(Lees meer...)
amc
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding