Waarom wordt er eigenlijk geen honing is koffie gedaan?

wel altijd in thee, maar hoe is dat ooit uit gevonden.....

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit gebeurt wel hoor;-) Mexicaanse koffie Ingrediënten voor 1 personen Sterke hete koffie honing chocolademelk 1 theelepel kaneel 1 theelepel nootmuskaat slagroom Bereidingswijze Kopje voor de helft vullen met de koffie met honing en aanvullen met schuimig geklopte hete chocolademelk met kaneel en nootmuskaat. Toef slagroom erop en nog wat kaneel erover strooien.

Bronnen:
http://www.smulweb.nl/840010/koken/recept/...

Honing in thee kan medicinaal werken als je verkouden bent of last van je keel hebt. Thee (met name kruidenthee) is niet zo belastend voor je lichaam als koffie. Maar er wordt wel degelijk honing in koffie gedaan hoor.

Ik doe altijd honing in de koffie/ thee ipv suiker. Veel gezonder.

Ik deed, toen ik nog koffie dronk, altijd honing in de koffie, of bij gebrek aan honing, niets. Arabica koffie met thijmhoning... geweldig!

Als je gewend bent koffie zonder suiker, zoals heel veel mensen de koffie drinken, is honing in de koffie niet echt een aanrader denk ik, alhoewel ik het wel met je eens ben dat het zeker gezond is, gezonder dan suiker!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100