wat doen visboeren met gebakken vis dat overblijft als de markt sluit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij gooien ze t weg , of ze bakken steeds vers zodat ze weggooien kunnen voorkomen , misschien dat ze het volgende dag verkopen

Antwoorden (3)

vis wordt over het algemeen pas gebakken, nadat klanten het besteld hebben. ongebakken vis kan gewoon weer mee met de visboer en de volgende dag verkocht worden. mocht er echt gebakken vis overblijven dan neemt de visboer of zijn personeel dit mee naar huis voor eigen consumptie.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Al ruim voor het sluiten van de markt gaat een visboer minder bakken en geen gebakken vis meer op voorraad leggen.
Hij bakt het laatste kwartier alleen nog op bestelling.
Het is een slechte ondernemer als hij na het sluiten van de markt vis weg moet gooien of weggeven.
jc54
10 jaar geleden
Vaak wordt dat verwerkt tot dierenvoer. Varkensvoer bijvoorbeeld.