Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wett iemand hoe zo'n houder heet waar je vleesblokjes in kan doen om sate te maken?

Er schijnt een houdertje te zijn waar je blokjes vlees in kan doen, en dat je zo een stokje er doorheen kan steken, en dat het vlees dan aan je stokje zit.

Weet iemand hoe dit ding heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heet een hand :p je pakt het vast en je duwt er een stukje doorheen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit van gehoord!!!.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ja Phoenixx dat ken ik, in je hand en stokje er doorheen...door je hand haha, dat heb ik altijd, en ik moet 90 stokjes maken, dus dat houdertje zou fijn zijn.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ik weet het al, spiesrijger.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat heet een spiesrijger:::)))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, kon het niet laten...
Amadea
12 jaar geleden
Ik dacht dat je het als grap bedoelde, maar het heet écht zo. Bij AH te koop voor € 3.59: http://webwinkel.ah.nl/product/AH/191690/AH+Spiesrijger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort had zelf al het antwoord gegeven bij de reacties op de vraag.
Amadea
12 jaar geleden
Oh, dat had ik niet gezien. Dan had ze de vraag beter kunnen sluiten. Heb ik een niet-verdiende plus gegeven....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ha Ha! Een niet verdiende plus..........vreselijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was dat ding niet bij het 'beste idee van nederland' een paar jaar terug?
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Echt waar??? Dat wist ik niet! Wahaha, daarom had ik de vraag ook laten staan, en eens kijken wie de eerste zou zijn. Ik geloof dat je 10 punten verdient hebt, hehe.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing