Waar kun je in Nederland Colombiaanse producten kopen?

Ik wil een vriend van mij verrassen en ben daarvoor op zoek naar allerlei Colombiaanse producten. Iemand een idee waar ik deze zou kunnen kopen? Maakt niet uit waar in Nederland!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek je cocaïnedealer of begrijp ik je nu verkeerd ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hahah goeie! Nee, ik zoek producten uit het land: snoep, kaas, arequipe... Vooral arequipe eigenlijk haha
Amadea
10 jaar geleden
Dat kan je makkelijk zelf maken: http://www.smulweb.nl/recepten/1356777/Arequipe
Poet
10 jaar geleden
Veel bananen komen er vandaan - dus ga naar een super

Het beste antwoord

Amsterdam staat bekend als een stad met veel Colombiaanse inwoners. Je zal daar dan ook het meeste geluk hebben wat betreft wereldwinkels/toko's.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wagenstraat 11a in Den Haag en in Rotterdam WestKruiskade 47b verkoopt Colombiaanse producten. import-export@hotmail.com tel 0684257911 (spaanssprekend) 0619603168 (nederlands sprekend
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
puro Wagenstraat 11a in Den Haag en in Rotterdam WestKruiskade 47b verkoopt Colombiaanse producten. import-export@hotmail.com tel 0684257911 (spaanssprekend) 0619603168 (nederlands sprekend
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik ga er morgen heen!
En in Amsterdam, geloof het of niet... hebben we niets kunnen vinden! Twee adressen hebben we opgezocht en ik heb er niets kunnen vinden... Morgen Den Haag!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zijn deze plaatsen bezoekbaar of verkopen ze het alleen via internet?

Andere antwoorden (1)

Bij een wereldwinkel bij jouw in de buurt. Daar hebben ze spullen uit bijna alle derdewereldlanden.