Ik wil een grote hoeveelheid pindanoten kopen; mag ik dat in een groothandel doen of niet?

Ik ben geen zelfstandige en heb geen winkel ofzo, dus ik vroeg mij af of ik als gewoon persoon een (noten)groothandel mag binnenstappen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hoor dat mag, echter zal het dan wel om echt een behoorlijke hoeveelheid moeten gaan. Want voor een kofferbakje vol willen ze de handels markt niet verpesten. Wel zijn er Groothandels die al bij voorbaat alleen met bedrijven zaken willen doen. Maar handel opent vele deuren. Proberen dus

Dat hangt er net van af: Meeste groothandels, zoals de Macro e.d. moet je een buisnesspas hebben. Anders kom je OF er niet in OF kun je niet afrekenen. Kan dat zonder zo'n pas, dan kan dat altijd natuurlijk. Vraag is alleen of de persoon die dat verkoopt zo leuk vind. Daarnaast kan je altijd wel wat met een bekende regelen met een buisnesspas. Je kunt dan gewoon vragen of die persoon iets voor jou meeneemt.

Je kunt niet bij een groothandel kopen zonder een inschrijving van de KvK.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100