Bij Albert Heijn koop je 250 gram voor € 1,89.
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beste Amadea
Ben je zeker dat dat zuiver cacaopoeder is?
Echt cacaopoeder is wel een heel stuk duurder hoor.
De prijs is onderhevig aan schommelingen maar ik dacht dat de prijs momenteel ergens rond de 15euro/kilo ligt.
Deze prijs is voor echt cacaopoeder, dus niet van dat oplosspul.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Cacaopoeder is pure cacaopoeder en geen Nesquik!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan wel zijn maar puur cacaopoeder koop je nooit voor de prijs van 7,50 euro die jij opgeeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel 7,50 euro/kilo
Hallo gast 153850

hier een link naar de prijs van pure cacaopoeder
http://www.liebete.nl/cacao-producten/cacao-poeder-biologisch-p-45.html

€7.95 per 200 gram