andijvie stampot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Andijvie-in-een-potje, andijviestamppot, sommige erwten- en groentesoepenen allerlei groente- en sla-melanges en vergelijkbare dingen in zakjes en blikken. Tevens te gebruiken als bijvoeder van huisdieren.

Toegevoegd na 31 seconden:
Oja. En de restjes: in compost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google eens op 'gerechten met andijvie'. Dan komt het helemaal goed. En als je nou punten wil scoren: maak eens een lekker gerecht klaar voor je familie. Daar leer je van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Andijvie met spekjes,idem maar dan zonder.Allebei wel of niet door de war.Ook sanseveria's doen het uitstekend met andijvie(mest).Mocht er daarna nog wat overblijven,dan is gedroogde en gerookte andijvie goed voer voor sluierstaarten(niet vaker dan 1x per dag, dit i.v.m de z.g. abdijvitis,die maakt dat vissen opeens niet meerweten,hoe ze zwemmen moeten.