Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden de Kruidvat snoepbakken weleens schoongemaakt en zo ja, hoe vaak?

Wilde vanmiddag een paar perzikjes pakken, maar was van gedachte veranderd toe ik zag dat de hele bak vol lag met een laag suiker van enkele centimeters waarmee je makkelijk 2 lege zakken kan vullen. Ranzig! :(

Hoe vaak worden die snoepbakken eigenlijk gereinigd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gatverr, goeie vraag trouwens! +
Zal er eens op letten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed dat je het zegt. Zal het nooit, nooit, nooit meer kopen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Daarvoor zal je toch een Kruidvat-medewerker moeten aanspreken. En wel van die bewuste winkel.
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
Ik vrees hooguit één keer per jaar. Wat een gore troep zeg.. Ik vraag me ook af hoe dat bij Jamin etc gaat... Er is toch geen énkele controle?! En al die brutale mensen die er een snoepje of twee jatten! Asociaal en goor!! Mij niet gezien.. Dan maar verpakt snoep!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel herkenbaar wat je schrijft. Het schoonmaken zal niet vaak gebeuren, daarom zit ik ook nooit in die bakken te graaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb het eens gevraagd. Ze zeiden dat de bakken schoon gemaakt worden als ze leeg zijn of bijna leeg zijn. Maar of dat een eerlijk antwoord was?

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij da Jamin in Haarlem schalkwijk is de regel; Elke week en anders zo nodig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij vullen ze de bakken gewoon weer bij als het snoep bijna op is.
In principe zullen ze dat doen als hij leeg is. Maar dat is bijna nooit omdat hij altijd bijgevuld wordt.

Ik vind het ook te ranzig voor woorden. Iedereen zit er met z'n handen in (ook de medewerkers) en die bakken zijn gewoon smerig.
Nee hoor, voor mij alleen verpakt snoep!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding