alles wat gedroogt is kun je langer bewaren allen gaat de smaak wel vaak verloren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In thee zitten allemaal natuurlijke geur en smaakstoffen. Die kunnen 'vervliegen' waardoor het aroma vand e thee minder wordt. De datum op je thee is een indicatie vand e termijn waarop de thee in smaak achteruit begint te gaan. Als de thee gewoon droog bewaard wordt kan je hem nog prima drinken. De smaak is alleen wat minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die kan over datum raken. Ik heb ooit eens thee gedronken die over datum was, en die was echt niet lekker meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bederven zal het niet, maar de smaak kan wel eens een stuk minder worden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee thee kun je onbeperkt gebruiken alleen de smaak gaat dan wel achteruit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja want het ruikt nog lekker maar het smaakt vies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, maar het is ook een kwestie van proeven en uitproberen.