Waarom valt er nooit meer manna uit de lucht?

Zou toch handig zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manna
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://160475.onetoshop.nl/?aktie=m63&var1=162900

Het beste antwoord

Altijd handig tijdens een voettochtje door de woestijn van een jaar of veertig.... maar, als je geen honger hebt zul je het echt niet snel eten.

De meest waarschijnlijke verklaring voor wat in Exodus manna wordt genoemd is ofwel de zoete afscheiding van luizen, waar ook mieren zo dol op zijn. Er zijn ook mensen die denken dat het paddo's zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel interessant dat artikel over manna en paddestoelen! Bedankt! :) +1

Andere antwoorden (10)

Omdat God is gestorven door de overmatige co2 uitstoot.
Dus er is niemand meer om het te gooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
God is onsterfelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De dominee in Zeeland zegt dat God niet bestaat. Dan is hij ook niet onstervelijk. En een dominee kan het weten.
zondag
14 jaar geleden
Wie heeft gezegd of geschreven "God is dood. Nu alleen de gelovigen nog"? Ik ben het vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, het staat hierboven. Ik ben overtuigd!!!
Ze hebben nu camera´s en dan wordt het al een stuk moeilijker voor wonderen...

En nu hebben ze een mobieltje om de pizzaboer te bellen, dus dan hoeft dat manna ook al niet meer... vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grapjas!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het zijn dat de manna op is met al die mensen op de wereld?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee wildelely, we hebben toch rijst?
Dat mag niet meer van de Voedsel en Warenautotiteit,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sprookjes zijn voor kinderen en geloven voor mensen die niet willen leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het niet meer nodig is. We leven niet in een woestijn waar geen eten is.
Bovendien: we zouden het toch niet lusten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om dezelfde reden dat er geen houten poppen meer tot leven komen, er geen kikkers meer in prinsen veranderen en er geen huizen meer van peperkoek worden gebouwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat niemand weet wat het is en het dus niet wordt opgegeten.

Ik heb liever dat ze sushi gooien ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het een éénmalige aanbieding was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
god is het recept vergeten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op verjaardagsfeestjes van kinderen gebeurt dit nog wel eens.