Is de C1000 1+1 gratis actie op alle producten of op bepaalde producten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
alleen op de producten die in de folder met 1+1 gratis staan

Antwoorden (3)

dat geldt alleen voor bepaalde actieproducten. in de winkel staat duidelijk aangegeven welke artikelen mee doen bij de actie.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Op bepaalde producten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar volgens mij is die actie al weer afgelopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen wat op folder staan, is 1+1 gratis, de rest wat daar ligt niet!