Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik n cafe met speeltuin in den haag (voor borrel met kids)?!

Ik vier binnenkort een feestje en ben op zoek naar een betaalbare leuke plek om dat te doen, waar de kinderen (tussen 2-5) zich ook kunnen vermaken. Ik wil niet voor t strand kiezen, maar waar kan t anders?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De Waterkant. Met een handbediende pont om het water over te steken gaan jullie naar het mooiste grasterras van Den Haag. Daar kan je een roeibootje huren, en iets eten en drinken. Door de beschutte ligging op het zuiden is de temperatuur hier vaak een paar graden hoger dan elders in de stad.

Je kunt er ook via het Westbroekpark komen. De Waterkant ligt midden in het Rosarium. In het Rozarium bevindt zich een leuke speeltuin. En op het grasveld van De Waterkant is het heerlijk ravotten tussen de tafels door.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Kinderboerderij Landzigt heeft ook een speeltuindeel en de ouderen kunnen borrelen in het mede door geestelijk gehandicapten gerunde eetgelegenheid de Smulhoeve.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding