Weet iemand hoe de verpakking van een verassing ei heet?

Weet iemand waar je dit kunt kopen? Of hoe dit heet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

10 jaar geleden
Frimu2
10 jaar geleden
Vraag dan naar de verpakking van het cadeautje wat er in zit !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan nog zou je antwoord fout zijn, Frimu2.
Dat is een chocolade ei met een speeltje erin. Het heet kindersurprise en is in diverse supermarkten te koop geweest. Tegenwoordig zou ik het even niet weten, probeer AH Jumbo en dergelijke eens.

Toegevoegd na 3 minuten:
leuke informatie nog te vinden op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verrassingsei

Toegevoegd na 9 minuten:
Als ik het goed zie zijn ze inderdaad te koop bij AH 3 in een doosje voor € 2,31
10 jaar geleden
Dat heet in z'n algemeenheid een plastic capsule.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is het enige juiste antwoord, Rieneke. Plus!
Antoni
10 jaar geleden
Ik zou eerder zeggen zilverpapier of aluminiumfolie...
Antoni
10 jaar geleden
Ik zie nu in een reactie welke verpakking de vraagsteller bedoelt. Jouw antwoord is dus het juiste!
Gewoon een Chocolade ei. De bekendste is van het merk Ferrero: http://www.ferrero.nl/kinder-surpise

Er zijn natuurlijk ook andere merken die dit hebben nagemaakt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is nog altijd een gangbaar product in elke supermarkt.
je kan ook nog kijken op: www.kinder.com maar die is vooral bedoeld voor ouders en kinderen en gaat o.a. over de speeltjes die in de surprise zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
In een reactie op een van de andere antwoorden geeft de vraagsteller aan dat hij het groene doosje bedoelt. Hoe heet die verpakking?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh, ja, nog eens goed alles doorgelezen, nu begrijp ik de vraag wel. Tsja, hoe noem je zo iets......
Antoni
10 jaar geleden
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Verrassingsei is dat een plastic capsule. Wie met Google foto's zoekt met de trefwoorden "plastic capsule" vindt veel foto's van de bedoelde verpakking. Wat mij betreft, is dat het juiste antwoord.
Ik denk dat je een veRRassingsei bedoelt?
Bedoel je de folie of de chocolade?