Is er in winkelcentrum Makado in Beek een taverne waar je iets kan eten en waar onze hond ook welkom is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Ligt eraan hoe groot je hond is, ik heb een klein hondje en die neem ik letterlijk overal mee naar toe. Daar ik het aan mijn rug heb en mijn hondje niet kan dragen heb ik een honden buggy gekocht en als je je hondje daarin zet zullen ze je niet de toegang verbieden....heb ik nog nooit mee gemaakt....niet in een winkel, passage of restaurant.

Toegevoegd na 5 uur:
Mijn hondje is 7 kg...neem zo'n hondenbuggy dan ben je van alle problemen af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de Makado zijn meerdere eetgelegenheden, maar binnen het gehele gebouw zijn honden verboden. Het is dus niet mogelijk om je hond mee te nemen tijdens het eten en/of winkelen.