Weet iemand waar we een geperforeerde oven bakplaat kunnen kopen?

Als alternatief voor frituren, om knapperige frietjes te maken; ik weet dat ik een artikel zoek, maar heb het halve internet al afgezocht. Binnenmaat van onze oven is 37,5 x 32 (easer.com heeft er wel een, maar deze is te groot, n.l. als alternatief voor frituren; (easer.com heeft er wel een, maar deze is te groot (binnenmaat min. 39 x 35 ))

Toegevoegd na 1 dag:
En bij Huis en Comfort verkopen dezelfde; maar hen stuur ik , net als naar Easer.nl, de vraag of deze alsnog qua formaat in mij oven past.

Toegevoegd na 1 dag:
Mijn oven: combi magnetron Siemens Topline van 12 jaar oud.

Weet jij het antwoord?

/2500

bij de blokker en marskramer en misschien ook wel bij de kwantum of leen bakker

Bij huis en comfort Toegevoegd na 2 minuten: Geperforeerde bakplaat Aantal Bestelling Prijs 408.645.447 21,50 € leverbaar Hiervoor betaalt u € 0,- verzendkosten! De 1e bakplaat met krokant-garantie! Diepvriespizza, frites of appeltaart smaken veel beter als ze op de geperforeerde bakplaat zijn gebakken! Materiaal: metaal met antiaanbaklaag Vaatwasserbestendig Afmeting: 39 x 35 x 1 cm Zijbeugels: tot 60 cm verstelbaar NL:Hinweis: Bitte geben Sie die Bestellmenge in Dezimetern (dm) an. 1 dm = 10 cm. Beispiel: Für die Bestellung von 3 m dieses Artikels geben Sie 30 bei der Bestellmenge ein. Die Mindestbestellmenge beträgt 1 dm. U bespaart 0%! tot nu toe 0,00 € nu 21,50 € U bespaart %! RRP* price now slechts 21,50 €

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100