Het is een energiedrankje met de zelfde werking als red bull. Het is het afgelopen jaar door Coca cola op de markt gebracht. Je kunt het ook als 'shot' kopen. Het is dan geconcentreerd, maar heeft dezelfde werking als een blikje (red bull heeft dit overgens tegenwoordig ook).
Het vlogende artikel vond ik via;
http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/coca-cola-introduceert-burn-energy-shot/

De energiedrank is verkrijgbaar in kleine flesjes van 50 milliliter en is in eerste instantie alleen verkrijgbaar bij tankstations.
Het product bevat onder meer cafeïne, taurine en B-vitamines. Die zouden het effect van een snelle oppepper geven.
Coca-cola introduceerde in februari al de energiedrank Monster en in april en een hersluitbaar 485 milliliter blik onder de merknaam Burn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je op burn en drank zoekt, vind je bovenaan meteen meerdere sites waarin je kan zien wat het is: een energy drankje van Coco Cola.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en ik zal er ook even een mening bij zetten: het is een ranzig drankje wat je vooral NIET moet kopen!:D

Toegevoegd na 9 minuten:
bovendien zit er GLUCURONALACTONE in dat kan zorgen voor onder meer tumoren in de hersenen migraine en ziektes aan de lever...
ik zeg trouwens neit dat ik het beter doe, ik drink elke wet zo rond de 2-5 energy... slechtslechtslecht