Hoeveel calorieen zitten er in een klein zakje Lays Oven Baked Paprika?

Bij mij op school zijn er nu ook kleinere zakjes Oven Baked Paprika chips van lays, en ik wil graag weten hoeveel calorieën er in zo'n klein zakje zitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
voor een keertje zo'n zakje chips eten kan geen kwaad hoor, merk je ook niet snel aan je gewicht.
zolang je verder maar gezond eet en het niet te vaak neemt.

Het beste antwoord

Ongeveer 99 kcal per portie van 25 gram / 395 kcal per 100 gram in een portie Lays Baked chips, je hebt er niet bij gezet hoeveel gram er in zo'n zakje zit dus misschien moet je zelf nog even rekenen.