wat is een milde "instap" sigaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de plaatselijke sigarenboer ....vertel hem dat je eens een sigaar wilt proberen en hij zal je graag alle uitleg geven over de diverse smaken etc. En dan bedoel ik dus niet de sigarenboeren die tegenwoordig omgetoverd zijn in boekenwinkels, maar nog zo'n "echte"...waar je de tabak al ruikt als je er binnen stapt (soms vind ik het gewoon jammer dat ik gestopt ben met roken ;-) )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Familielid van mij heeft een échte sigarenwinkel, zonder magazines en poespas (wel accesoires dan, voor het roken).
Je kunt inderdaad beter naar zo'n winkel gaan, zij hebben veel verstand daarvan en krijgen meestal ook bepaalde trainingen om de sigaar te combineren met allerlei geuren/smaken/texturen

Het beste antwoord

Het is natuurlijk heel erg afhankelijk van je smaak. Maar je zou eens kunnen denken aan MOODS van Ritmeester met Filter. Je kan ze ook in kleine pakjes kopen om het eens uit te proberen. Ze hebben een ietwat zoete smaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn van die suikerwerk nep-sigaartjes die je goed kunt gebruiken als milde instapsigaar. Je hoeft ze niet in brand te steken, je sabbelt ze gewoon op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Yep, de vraag staat in de rubriek Eten & drinken dus dit antwoord is correct!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks, maar ik bedoelde wel een echte sigaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ja inderdaad, rubriek eten en drinken..
flyingcrow
11 jaar geleden
In mijn kennissenkring was een man die brak een stuk van een sigaar af,en stak dat in zijn mond als pruimtabak,ja eten en drinken.
Stippel,leuk antwoord;-)+