Hoe heet de ijs die aan de ene kant chocolade had met ijs er in en de andere kant ijs tussen 2 koeken?

in de jaren 90 was dit ijsje te koop in de snackbar. de koek was erg lekker. En ik wil graag weten hoe deze ook al weer heet en of deze nog te koop is?

Toegevoegd na 1 uur:
zie foto, alleen dan had de linker kant bv helemaal chocolade zoals bv een magnum bedekt is en de andere kant had dan dit soort koek (dus geen wafelkoek)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

De Maxibon! Met de onvergetelijke reclameslogan: 'There's nothing wrong with the Maxibon!'
Mmmmmm!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaaaaaa dat is ie!!!!

Andere antwoorden (4)

Ijssandwich.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dubbeldik .
Bij Jamin te koop in 3 varianten :
Vanille , Vanille met chocolade laag en Tricolore = vanille aardbei chocolade .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Winner Taco
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ice Cream Sandwich (net als android 4.0)