De worteltjes worden worden in een draaiende trommel gewassen. De buitenkant van de trommel bestaat uit borstels. Hierdoor worden de wortels geschraapt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, en met deze video erbij had het niet duidelijker uitgelegd kunnen worden. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist.
En vroeger - voor de supermarktentijd - had de groenteboer zo'n machien in de winkel en kon je tegen een meerprijs je worteltjes laten schrappen.