Hotel Princeville Breda beschikt over verschillende zalen, qua grootte. Ideaal voor al uw bedrijfsfeesten, presentaties en andere evenementen. Met verschillende sfeervolle zalen is Hotel Princeville ook geschikt voor uw bruiloftsfeest, receptie of diner voor 200 personen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op onderstaande link staan nog meer feestlocaties in Breda.

http://www.dnls.nl/feestlocatie/breda
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
constant
11 jaar geleden
heel nuttig dank je wel

Andere antwoorden (1)

Een aanrader is Theaterdinersalon de Avenue in de Waterstraat 5 in Breda, voor feesten en partijen tot 300 personen.