Waar kan ik goedkoop snoep kopen voor in mijn kauwgomballenautomaat?

Ik heb een mooie kauwgomballenautomaat gekocht, maar hij is nog leeg. De grootte van het snoep moet kleiner zijn dan 1.4 cm. Liefts geen zachte snoep, dat gaat niet goed in de machine. Ik moet erg veel snoep hebben, om hem te kunnen vullen. Ik heb een halve bol met een radius van +- 11 cm. Waar vind ik goedkoop snoep?
En nog iets anders, weet iemand iets hartigs wat in de machine kan, behalve nootjes? kleverige zachte dingen werken niet.

Toegevoegd na 1 dag:
Alle mensen, bedankt voor de suggesties! Ik heb ervoor gekozen om schepsnoep te kopen, dat bleek toch het goedkoopst. Ik heb er veel plezier van! mmmmm! Ik heb ook bij de Action gekeken, daar hadden ze kauwgomballen van 0.5 cent per stuk, maar die waren te groot helaas. Iedereen heel erg bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

Ik heb ook zo'n ding ; uiteindelijk kun je er het beste M&Ms (echt of nep) in gooien, of tikkels ofzo.

Wil je het echt doen, dan koop je bij elke supermarkt voor een prikkie van die strips met echte kauwgomballen. Niet de lekkerste - en ook niet suikervrij - maar dan hoef je het ding tenminste ook niet elke zoveel dagen te zullen. Je moet ze alleen nog even uit de blisters drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
leuke machine vind je niet?
Ik wilde eerst een ouderwets model kopen, maar dit vind ik zo hip! :) maar hij vervult niet de zelfde rol in huis. Een ouderwetse zou ik vooral voor de sier neerzetten, maar deze gebruik ik echt. Wel vervelend dat er geen duodrop in past :( Oja, bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Ik hoop dat die kauwgomballen niet te groot zijn voor de machine. Heb jij het al met kauwgomballen geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, bij mij wel - maar ik heb niet PRECIES hetzelfde model. Het zijn echter vrij kleine kauwgomballen en zo'n strip kost uit mijn hoofd iets van 35 cent ofzo.

Andere antwoorden (4)

Je zou eens op de site in de eerste link kunnen kijken.
Je kan denken aan mintnopjes, tikkels, dropstaafjes.
Op dezelfde site heb je ook oud holland snoep en kan je denken aan framboosjes en haverstro. Of jelly beans. Veelal kan je hier terecht voor 10 euro voor een kilo.
Verder hebben ze ook allerlei soorten kauwgomballen.

Qua hartig is het lastig. je zou eens in een turkse winkel kunnen kijken. Die hebben ook vaak zonnebloempitten die je nog moet pellen. Of geroosterde mais (zie tweede link)

Op de site in de tweede link heb je nog veel meer verschillende soorten oud hollands hard snoep.

Ik hoop dat je er wat mee kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt het ook bij de axtion halen als jij die een hebt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de Colruyt hebben ze potjes met precies dezelfde kauwgoms als op deze foto, en echt voor geen geld. (We gebruiken deze in de scouts als we zogenaamde kauwgomquiz spelen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hebben ze die ook in Nederland?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei, dat weet ik niet, sorry, ik ben een Belg...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb net even gekeken, maar dan ben ik wel lang onderweg, naar belgië. Toch bedankt
Kzag vandeweek toevallig bij de wibra kauwgomballen hangen!