Waar kun je los verpakte plakken kaas (30+) krijgen?

En dan bedoel ik echt los verpakt, niet waar van die blaadjes tussen zitten, maar in folie zitten. Het komt me momenteel vaak genoeg voor dat de laatste plakken hard worden in een verpakking en dat is toch minder smaakvolle "rubber".

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ook zelf een vacuum apparaat kunnen kopen.
Paar plakjes verpakje en de andere eet je los op. Op de markt verpakken ze ook vacuum maar weet niet of ze hele kleine pakjes plakjes vacuum verpakken.
Amadea
11 jaar geleden
Koop gewoon een plat stuk Milner en snij daar zelf plakken van!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is dus te veel voor een éénpersoonshuishouden die niet zin heeft om elke dag alleen maar kaas te eten.
Amadea
11 jaar geleden
Dat valt wel mee hoor, zo'n plat stuk is maar 350 gram. Het blijft lang goed in de bijbehorende plastic doos!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo'n plat stuk doe ik dan tenminste een maand mee, lijkt me niet echt bevorderlijk voor zo'n stuk kaas... Wat ik dan al niet elke dag eet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze kaas ligt toch bij de Aldi in de winkel, plakjes kaas.

Het beste antwoord

Dit is niet via een supermarkt te verkrijgen. Wat je zou kunnen doen is bij kaasboer vragen of ze dit speciaal voor je doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan gewoon bij de goede kaasboer in de winkel maar ook op de markt bij de kaasboer echt zo van de kaas gesneden.