Waar kan ik de goedkoopste norivellen, wasabi en sushirijst krijgen?

Ik ging vandaag langs bij de AH en het was me echt te duur. 5 norivellen voor 1.90 euro en een tube wasabi 2.30 euro, sushirijst was 500g voor 2.45.

Weet iemand waar er goedkopere alternatieven zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K

Antwoorden (2)

Je kunt het het beste bij de toko halen, daar kunnen ze je ook prima adviseren over de produkten. En het is goedkoper dan in de nederlandse supermarkten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel kost dat ongeveer bij de Toko?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een toko is een winkeltje dat niet is aangesloten bij een keten, er zijn dus geen vaste prijzen per toko, bij ons kun je de norivellen niet per 5 kopen, maar per 10, ze kosten dan per 10 3,15. De wasabi weet ik niet uit mijn hoofd, dat halen wij ook minder vaak.
Bij de chinese groothandel. In amsterdam heb je er veel en je hebt geen pas nodig.