Bestaat er een rol snoepjes met precies tien snoepjes ?

Ik wil een rekenles geven en zoek een rol snoepjes met 10 snoepjes erin, maar alle rollen die ik tot nu

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er geen bij de hand, maar volgens mij zitten er tien snoepjes in ELKE vierkante rol Fruittella.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is voor een rekenles op de basisschool over tientallen, dus uit elke rol twee snoepjes halen, dat is geen optie. Ik heb net een hele tijd bij de supermarkt zitten tellen aan de buitenkant, volgens mij zijn het er 11 (of 9). Bijna alle rollen hebben oneven aantallen. Zal wel marketing zijn :-(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha, ja ; want dan moet je met twee of drie kinderen -de meest voorkomende aantallen - altijd meerdere rollen snoepjes halen. Elf is een schitterend priemgetal. Dertien snoepjes zal je ook wel veel zien.
Twaalf schiet niet op ; door 2, 3, 4, en 6 deelbaar - verkoop je veel te weinig rollen :lol:
E bij 17 wordt de rol te lang. Grappig, ik zal er eens op letten. Anders maak je toch zelf gewoon rollen met goedkope snoepjes en een cellofaantje of aluminiumfolie ? Wel zo goedkoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is dat nog wel de beste optie, goed idee Marleen.
Hoop stiekem nog op een goede tip, anders ga ik zelf aan het klussen met pepernoten in folie (als dat maar goed gaat ;-) )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pepernoten ; strak plan. GOedkoop, past bij de tijd van het jaar, en geen gezeur over teveel snoep ofzo. Moet best lukken, hoor. Koop desnoods iets dikkere alufolie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn er wel, maar waarom zou je moeilijk doen? Je haalt uit een grotere rol gewoon zoveel snoepjes, tot er 10 overblijven, fatsoeneert het papier een beetje en klaar is Kees!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies Moolkeesje, ik snap het probleem ook niet. Gewoon een rol van 11 kopen!

Antwoorden (2)

Lakritz Fruchtmix. Het betreft een fruitiger variant van de droptoffee die onder de naam Lakritztoffee verkocht wordt. Van fabrikant Perfetti Van Melle.
In een rol Lakritz Fruchtmix, te koop op sommige internetsites, zitten tien individueel verpakte dropfruittoffees. In de smaakcombinaties drop-citroen (zwart en geel), drop-sinaasappel (zwart en oranje) en drop-aardbei (zwart en lichtroze).
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een goede tip, maar het lijkt erop dat je deze niet in nederland in de winkel kunt kopen en ik heb ze voor vrijdag nodig. In elk geval bedankt !!
haribo roulette 25 gram

iig verkrijgbaar in belgie

http://www.algums.be/producten.php?menu=4&taal=1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep en ze zijn nog lekker ook!
+