vroeger was er een rage met metalen schijfjes in zakjes chips het waren een soort van gasten in super pakken ofzo hoe heten ze ook alweer?

bekijk de afbeelding zo zag het er ONGEVEER uit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom al die minnen - ???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, al die minnen... Blijkbaar zijn er heel veel mensen die weten dat dit niet het juiste antwoord is, maar dat weet je pas als jet het juiste antwoord weet.
Waarom geven ze dan geen antwoord!!???

Antwoorden (5)

Misschien bedoel je flippo's.
Amadea
11 jaar geleden
Een flippo is de benaming voor een schijfje dat gratis bij de chips van Smiths zat. Op de flippo werden verschillende stripfiguren afgebeeld, waaronder ook de karakters uit de Looney Tunes. In België en Nederland werd de flippo voor het eerst geïntroduceerd in 1995, waarna er een ware rage ontstond. Vooral bij kinderen van de basisschoolleeftijd was de flippo om te verzamelen en onderling te ruilen erg populair. Ook werden met de flippo verschillende spelletjes gespeeld; deze werden zowel door de fabrikant als de kinderen zelf verzonnen en meestal was het doel hiervan het winnen van andermans flippo's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het waren metalen flippos van ik dacht Megaman (megamen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vanwaar die minnen? mijn antwoord klopt gewoon -.-?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
omdat de naam dus geen Flippo was, maar Beyblade...kortom troep om moeders de portemonnee te laten trekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beyblade waren tolletjes die je makkelijk in elkaar kon zetten
Ik denk dat je misschien beyblades bedoeld. Ik kan geen afbeelding bijvoegen,dus kijk even op google of dat is wat je bedoeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb her hier thuis nog een gevonden en het zijn inderdaad de beyblades. Ze waren te vinden in de zakke chips van Lays en Cheetos.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het is van de MegaMan NT Warrior collectie.