Kristalsuiker. In 100 gram kristalsuiker zit 100 gram koolhydraten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Volgens mij een banaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ananassap met 133 gr per 100 ml
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neen gewoon overgenomen uit de tabel. maar waarschijnlijk foute tabel...
Spekjes, da's ruim 75% koolhydraat (en bijna alleen maar suiker)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alles soorten pasta's
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die ananassap moet een foutje zijn. Je kan natuurlijk niet 133 gram in 100 gram stoppen. Duh!

Suiker is 100% koolhydraten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gelieve de tabel te consulteren .dat is die tabel fout : hoofding koolhydraten per product , aflopend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het is 133 gram per 100 ML in theorie zou het dus kunnen maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
In snoep en alcoholische dranken en brood met zoet beleg zitten erg veel koolhydraten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
133 gram per 100 ml kan prima, als de dichtheid dan maar minimaal 1,33 is. maar suiker is 100% koolhydraat en het enige goede antwoord.