Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zitten de olie en azijn op de goede plaats in deze olie-azijnschenker?

Ik heb hem maar zo gevuld als op de foto, maar het zou ook andersom kunnen. Wat hoort waar in?

Picture for question
escape
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Azijn is dunner en loopt sneller door de tuit. Olie is dikker en vloeit langzamer. Dus de azijn moet de langste weg volgen, en de olie de kortste weg. Aan de kleuren kan ik het niet met zekerheid concluderen wat jij nou waarin gedaan hebt. Maar het onderste moet de olie zijn en het bovenste de azijn.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Het maakt echt niet uit waar wat zit want dat is de kracht van het toestelletje dat het zo ontworpen is dat van beide vloeistoffen evenveel geschonken wordt, maar dan wel op kamertemperatuur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk ook dat de kracht van het toestel is dat hij beide even veel schenkt. Maar door de dikte van de vloeistof maakt het wel uit. Het antwoord van Amadea sluit hier veel beter op aan.
Bij dit model maakt het niet veel uit waar je de olie of azijn invult. Het zijn 2 aparte componenten neem ik aan? Normaliter zou anders altijd automatisch de olie op de azijn gaan drijven. Meestal wordt de olie in het deel met de grootste inhoud gegoten, omdat je nu eenmaal meer olie gebruikt dan azijn bij een dressing.
(Lees meer...)
amc
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding