Waar in Nederland kan ik Jamaicaanse jerk kruiden kopen (spice mix)?

Deze zomer in Jamaica geweest en spice voor Jerk chicken mee teruggenomen. Geweldig. Maar....pot alweer half leeg.
Weet iemand een winkel in Nederland waar ze echte Jamaicaanse Jerk kruiden verkopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Bij de Jumbo kun je het kopen. Busje 100 gram voor € 2,49 was het geloof ik van Fiddes Payne.

http://www.fiddespayne.co.uk/seasonings/jamaican-jerk-seasoning.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yes, staat hier ook in de kast :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Plus.