Kan ik met vitro geschikte pannen op induktie koken?

Ik,heb vitro geschikte pannen van Salt en Pepper. Kan ik hiermee op induktie koken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Het is heel gemakkelijk om te checken of je met een pan op inductie kan koken. Gewoon een magneet onder tegen de bodem aan houden. Blijft de magneet hangen, dan kun je met deze pan op inductie koken, anders niet. Zo heb ik ook al mijn pannen gecheckt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, deze pannen zijn voor alle varwarmingssoorten geschikt, maar niet voor inductie.

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor het inductiekoken zijn speciale inductiepannen nodig. Sommige gewone pannen kunnen ook gebruikt worden wanneer er in de panbodem magnetiseerbaar materiaal is verwerkt.