Waar in Nederland krijg je ''beef jerky''?

Dat gedroogde vlees

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wil ik ook weleens weten! Volgens mij niet verkrijgbaar!
Paar jaar geleden hadden ze bij ah kleine zakjes van jack links maar die zijn eruit gegaan ( was toch anders dan de US jerky).

Het beste antwoord

Ik koop het af en toe bij de Jumbo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb het vorig jaar bij de c1000 in de schappen gezien, en ook bij Super de Boer. Maar onze Super is weg, en ik weet eigenlijk niet of Super de Boef nog bestaat.

Anders bij de Spar op de uithof in Utrecht ;-)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
super de boer is jumbo geworden.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Aha ik dacht al zo iets, maar ik had haast toen ik dit antwoord gaf, dus ik heb het niet opgezocht. Onze Super is C1000 geworden.
Supermarkt, tankstations.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 Bruder in Venlo verkopen ze dat ook .
Weet niet waar je woont maar daar hebben ze dat gedroogde vlees .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kom hert tegen in de Plus Supermarkt, maar ook in de lokale TOKO.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
krijge? kappe nah :P je kunt het wel kopen of maken ^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het tegenwoordig bij elke grote supermarkt of toko kopen, zie onderstaande link.