Ik heb van mijn dochter uit Azie een kruid gekregen waarop staat paddie candle. Wat is dat en waarin gebruik je het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

paddie (paddy ) candle is een kruid maar niet bedoeld voor consumptie. Enkel voor gebruik als verdamping of om in een kaars te mengen, of geur olie van te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is dat niet bedoeld om te koken maar om een kaars van bijenwas mee te maken.
Amadea
12 jaar geleden
Nou nee, het is een soort van kruid, en je doet op vlees zoals kip of biefstuk, daardoor word de smaak een stuk pittiger, en het is raar, maar het vlees word ook malser dat komt door de bepaalde stoffen die er in zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat is dan de Nederlandse naam voor dat "soort van kruid", wat is jouw bron?