Ongeveer evenveel als de spaghetti die je gegeten hebt (In aftrek nemen de hoeveelheid gewicht die je verloren bent bij het eten door transpiratie & verbranding).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je vlak voor en na het eten op de weegschaal staat, zou het toegenomen gewicht het aantal gram van je portie spaghetti moeten zijn (in theorie).

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar je lichaam is geen machine, dingen als hey verteringsproces, hoeveel er in je maag en darmen zit, hormonen etc. heeft ook allemaal een invloed op je gewicht.
Ritsuka
11 jaar geleden
De totale massa van de spaghetti, de saus en je glaasje wijn blijft exact hetzelfde, ook na vertering.

Je poept wat minder gewicht uit dan je opgegeten hebt omdat een deel van de spaghetti in de vorm van CO2 (via je ademhaling) en een ander deel in de vorm van H2O (water/damp via ademhaling, urine en zweet) je lichaam verlaat.

Er zal ook een deel van het spul in je lijf achterblijven in de vorm van nieuwe cellen.