Waarom zijn alle noten (tenminste die ik ken zo'n beetje, muv de cocosnoot/ongepelde pinda's etc. vooraf gepeld, behalve pistachenootjes?

of zijn er wel al voorgepelde pistachnootjes en ook graag minder zout er op, verkrijgbaar al? Waar dan? Ik ken ze nog niet... ;-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gepelde pistache noten zonder zout kan je onder andere bestellen via de webwinkel 'De Groene Luifel.nl'

Via bijgevoegde link vind je meer info.

In België kan je oa in het warenhuis Colruyt en ook op de meeste markten in de steden gepelde pistachenoten kopen.

Smakelijk!

Liefs en Big Smile van me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat je dan kunt zien wat je koopt; er zitten soms noten tussen die je niet wilt verkopen of de dop is leeg.. Ook maakt een dop vaak een groot percentage van het gewicht uit. En het kost veel tijd op te pellen. Daarom doen ze het voor je.