deze is standaard 110 cm dit is precies een mooie hoogte om staande aan te leunen (hangen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een mens kan zo tussen de 160 en 210 cm zijn dus voor wie dat een mooie hoogte is weet ik niet ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de gemiddelde lengte. trapleuningen hebben ook een standaard hoogte en daar lopen ook lange en korte mensen langs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad een gemiddelde, maar dat brengt mij om een wedervraag: weet je of dat anders is in andere landen? Nederlands zijn gemiddeld genomen de langste mensen ter wereld, maar ik heb niet het gevoel dat de bars minder hoog staan in Spanje of Italië, waar de gemiddelde mens bijna 10 cm korter is (173 vs. 162 cm)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb altijd in de interieurbouw gewerkt in Nederland dus van een standaard hoogte in ander landen weet ik niet hoe dat zit, maar als ik naar een eettafel kijk is hij toch ook in andere landen zo rond de 74 cm hoog. de hoogte van een bar is ook afhankelijk van de barkrukken die er voor staan.
het lengte verschil van mensen zit voornamelijk in de lengte van de benen, in het boven lichaam zit bij lange en korten mensen minder verschil, dus als je zit op een stoel aan een tafel of bar zijn we weer bijna allemaal even groot.