(wegwerp)Maaltijdbakjes voor in de magnetron, waar kan ik die vinden?(zie toelichting)

Ik ben momenteel heel druk met van alles en wil daarom een x aantal maaltijden bereiden en invriezen. Ik heb daar dus magnetronbakjes voor nodig. Om het op te warmen, magnetronfolie heb ik al.

Weet iemand waar ik deze in een minimale oplage kan kopen?(vele internetshops willen dat je er meteen 500 st of zoiets neemt. En dat vind ik ook weer overdreven;-))

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wibra, ik weet niet eens meer hoe goedkoop, maar heel goedkoop (gaat in setjes van 4, afh van formaat). Je kan ze zelfs in de vaatwasser doen!

Trek iemand aan z'n mouw die een Sligro of Macropas heeft, daar kun je ze zeker kopen.

De meeste diepvriesdozen gaan ook in de magnetron. Niet duur zijn ze bij Marskramer, Xenos, de Hema en bij Blokker. Ik bewaar zelf ook vaak de magnetronbestendige doosjes waarin de Chinees de afhaalmaaltijden verpakt. Zolang ze niet van alufolie zijn, kunnen ze meestal prima in de magnetron. Het staat ook vaak in de bodem geprint.(bij onze Chinees althans) Wat ook een goede tip is: de diepvriesdozen waarin het roomijs verpakt is. Ze hebben meestal ook een goed sluitend deksel en zijn ook vaak wat groter. Perfect voor soepen en grotere maaltijden/resten. Is het ijs op, bewaar de doos dan. Die is lekker stevig en kan zowel in de vriezer als in de magnetron.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100