Waar kan je veel soorten pepers kopen?

Ik zoek vele soorten pepers zoals zoete, pittige enz enz.
Niet alleen de standaard rode pepers uit supermarkt, kom je dan meer bij de Toko`s uit of wat voor andere winkels?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (5)

Bij een turkse supermarkt heb je meestal veel meer keuze.

En op de Oosterse markt in Beverwijk kan je je helemaal uitleven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, zeker in Beverwijk een groot feest voor de hobbykok.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oops! Zag deze te laat! ;-)
Op een grote groenten- en fruitmarkt maak je ook goede kans. Sowieso op de Albert Cuyp. Maar ook in andere steden waar veel Surinaamse mensen wonen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Graag uitleg waarom dit antwoord niet waardevol gevonden wordt...
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ ook een prima tip.
Op sommige markten en op Beverwijkse Zwarte markt! Een en al kleuren en geuren daar!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een aziatische supermarkt hebben ze veel soorten. Bijvoorbeeld amazing oriental (zit ook op het terrein vd bazaar in beverwijk). Deze zit oa ook in eindhoven en amsterdam, zie de site voor vestigingen. Www.amazingoriental.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op de markt in Rotterdam is heel veel groenten en dus ook pepers re koop