Zit er een Starbucks op de weg van Utrecht naar Groningen als je door de polder rijdt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Alleen eentje op station Hilversum en station Groningen zelf. Verder niet.
Station Hilversum
Stationsplein 11
1211 EX Hilversum

Groningen CS
Stationsplein 3
9726 AE Groningen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

degene waar je dichts in de buurt komt is de starbucks in deventer, maar die is wellicht ook nog uit de route.

https://maps.google.nl/maps?ie=UTF-8&q=starbucks+zwolle&fb=1&gl=nl&hq=starbucks&hnear=0x47c7df209d12ecb1:0xcd0b5b2492dd3e8c,Zwolle&ei=IorUUeimOYSatQbvkYHoBg&ved=0CIkBELYD