Waarom is koekenbakker beledigend?

deze bakkers vind ik nuttig en koeken zijn lekker.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nou inderdaad, koeken zijn net zo lekker! Vind het niet beledigend, klinkt hooguit sullig! Ik heb een klant die heet koekenbakker van achteren ;)

Het moet "koekebakker" zijn en dat betekent "Knoeier"

Het is inderdaad koekeNbakker, en dat staat voor klungel.

Bronnen:
Kramers woordenboek

Ander woord voor koekenbakker: Klungel, Knoeier, Prutser, Stumper, Beuzelaar, Domoor, Kluns, Knoeier, Sufferd, Sukkel. Deze worden zijn zeer beledigend, maar elke bakker is anders. Toegevoegd na 5 minuten: Worden moet natuurlijk zijn woorden.

Bronnen:
http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=k...

Het is niet beledigend, niets IS beledigend, er zijn woorden waarbij wij de afspraak gemaakt hebben dat als A dat zegt over B, dat B zich dan terecht beledigd mag voelen en C en D en de rest zullen B dan gelijk geven... Omdat het afspraak is... Er is een etiquette die schrijft voor wat moet en wat niet mag... Ik ben nog VOOR de middelvinger-belediging... En opeens was het er en was ook meteen strafbaar... Nu steek ik mijn elleboog omhoog, en dat mag nog, maar dat is toch vele malen grover dan één vinger...

Koekkenbakker is voor veel mensen beledigend, vraag maar eens aan marco van basten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100