Wie heeft er weleens een pizza bestelt bij Domino's Pizza en wat vond je ervan?

Wie heeft er weleens een pizza bestelt bij Domino's en vond je hem lekker of niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.7K

Antwoorden (8)

Heerlijk, BBQ, maar zelf maken is toch lekkerder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smaken verschillen!
Ik vind ze niet lekker, er zit geen smaak aan en de bodem vind ik ook niet lekker.
Geef mij maar die piccolientjes, hmmmmmm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er een beetje aan welke pizza je neemt, maar over het algemeen vind ik ze redelijk lekker. Vind een pizza uit de supermarkt vaak lekkerder, maar niks gaat boven een zelfgemaakte pizza.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat één keer gedaan, maar nooit weer. Ik heb heel lang moeten wachten tot het bezorgd werd en de pizza was tegen die tijd al lauw en hij was niet lekker. Misschien kan dit eens voorkomen, maar ik maak voortaan liever zelf mijn pizza :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in principe geeft Domino's de garantie binnen een half uur te leveren.. en ál die keren dat ik besteld heb is het misschien 3 keer fout gegaan. Dus ja, het kan gebeuren maar niet vaak. Zelfgemaakt blijft idd het lekkerste!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is, krijg je de pizza gratis als hij niet optimaal op temperatuur is. Heb je je geld niet terug gekregen?
http://www.youtube.com/watch?v=sePrIxI5n-k
Ik vond ze heerlijk. Maar sinds een paar jaar wil geen enkel filiaal hier meer bezorgen. De een zegt dat het gebied is van de een en de ander doet hetzelfde. Dus gaan we maar naar de concurrent. Helaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heerlijk.. de lekkerste is panpizza.. en dan gwn extra tomaten saus bestellen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm..jaaa panpizza, lekker vet :-)
Prima te eten maar verre van spannend. Ik flans liever zelf een pizza in elkaar. Tip: bij Ah heb je van die simpele pizza voor een euro, dat is een prima basispizza waar je vervolgens je halve koelkast bij op kan gooien. Ben je meteen van die halve paprika en reststukken kaas af. En het is nog supermakkelijk ook, dus erg fijn als je na je werk geen zin hebt om uitgebreid in de keuken te staan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hem ophaalt is ie best te doen. Laten bezorgen is een minder goed idee. één keer heb ik mijn pizza laten bezorgen.... Van 5 tot 6 had ik pauze, kwart voor 5 gebeld, om kwart voor 6 nog niet bezorgd..... Toen maar weer gebeld waar hij bleef. Het ventje (amper 16) kon het niet vinden. Aangezien de Domino's bij mijn vorige werk op 5 minuten loopafstand zit, en ik bij de enige kapsalon(met een heel groot lichtgevend bord op het dak) in de wijde omtrek werkte, leek mij dit toch geen mission impossible.... dus wel.... Eenmaal aangekomen was de pizza koud, leek het wel alsof meneer er een aantal keer overheen gereden was, en moest ik hem nog eens in 10 minuten opeten.
Nee, ik ben genezen van de Domino's pizza.