Welk merk saus komt het beste overeen met de zoetzure saus van de macdonalds ?

De bbq saus heb ik inmiddels gevonden van het merk Yildriz maar die heb ik nog niet gezien in zoetzuur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (3)

Amerikaanse fritessaus! Bijvoorbeeld van Calve of Remia. Of gewoon huismerk natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De merkloze zoete saus van de plaatselijke vietnamese loempia boer lijkt erop. Volgens mij is dat zelf gemaakte, maar de meeste mensen zullen wel weten welke saus ik ermee bedoel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
shiwa chili saus lijkt redelijk op de zoetzure saus van de quick, helaas zit hier geen MD in de buurt... dus weet niet of ze ongeveer hetzelfde zijn...
deze is een beetje pikant, maar ideaal voor bv bij loempia's...
---
bij colruyt hebben ze lekkere zoetzure-saus in een fles, maar ik denk dat het loempiasaus noemt... smaakt helemaal anders dan potten zoet-zure saus die je op rijst en vlees/kip kan doen
---
of deze, maar deze is iets pittiger

Bij Dirk van de Broek
Inproba, Sweet & Sour Sauce, Chinese, die komt het meest in de buurt.

Ik heb een grote fles in de ijskast staan. Zalig. http://www.inproba.nl/oriental/producten/26/