Waarom is de patatje joppie chips opeens een vaste smaak, terwijl het een limited edition was?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als deze limited edition goed verkocht werd zou het natuurlijk een beetje hetzelfde zijn als de kip met de gouden eieren slachten, bij hoge verkoopcijfers zou een fabrikant niet erg slim zijn een product uit de handel te nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dat kun je moeilijk vantevoren gaan zeggen want als het niet loopt zit je er aan vast. Mijn zonen waren erg gelukkig dat ze nu ook in de mix met kleine zakjes zitten.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Zo goor die chips!

Andere antwoorden (1)

Bij de limited edition kreeg de bedenker van de smaak een deel van de opbrengst. Nu het een vaste smaak is geworden niet meer.