waar koop ik zo hulp middel om vogelnestjes mee te maken die je in de frituur doet en op kan eten?

kan ik gewone kleine zeefjes kopen 1 maat groter en 1 maat iets kleiner?dan volledig van ijzer of metaal, een ei zeefje kan maar deze zijn van plastic maar die zijn niet bestand (denk ik) tegen de hitte van frituurvet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens bij deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/voorkom-plakken-mal-vogelnestjes.200488 Iemand zegt dat die dingen bij de chinese supermarkt te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt. En dat ben ik ; ik krijg (aardappel_nestjes er nog steeds niet mooi uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer Marleen, dat GV niet voor ieder probleem een oplossing biedt. :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt. Ik heb eigenlijk zelden een vraag, maar ALS ik er een heb, is de kans groot dat het NIET op Internet staat, en dan is de kans dat je antwoord krijgt minimaal.
Er zijn maar weinig GV'érs die ook echt veel weten dat daar niet snel te vinden is.

Antwoorden (2)

In een gespecialiseerde kookwinkel, , waar ze dus allerlei keukengerei verkopen, maar de Bijenkorf zou het ook kunnen hebben

Toegevoegd na 18 minuten:
via marktplaats kan het ook, zo'n ding heet een vogelnest baklepel
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed idee maar hier zit geen bijenkorf in de buurt.. wel hema en action en xenos maar dat is toch vaak `standaard en veel gebruikte spullen` maar zal eens kijke
anneliez
11 jaar geleden
Nee die zullen het niet hebben,is er niet een gespecialiseerde winkel in de buurt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kookwinkels hebben ze eigenlijk nooit (en ik kon er véél!). Bijenkorf kom ik niet eens over de drempel, want dan weet je dat je teveel betaalt, maar aanverwante zaken (Hema, blokker) hebben het zeker ook niet.
Het is echt een oosters product/ gereedschap, dat je vooral in grote Chinese supermarkten maar ook in toko's kunt vinden.
Bij chinese supermarkten/toko's kan je ze kopen!